diumenge, 11 d’octubre del 2009

Gravació d'àudio



Aquí teniu la gravació d’àudio que he fet. Aquesta activitat m'ha resultat bastant complicada a fer, perquè de fet, mai havia gravat la meva veu en un programa com "l'audacity". Com em resultava una mica difícil trobar el programa adient per transformar el uap en mp3, vaig optar per fer la gravació en el "nero" ja que directament ho guardava en format mp3.


Un cop vaig esbrinar com funcionava el nero, vaig gravar la meva veu amb el micròfon. Després vaig posar de fons la cançó de la Leona Lewis i més endavant vaig poder fer algunes distorsions en la meva veu, també amb el nero, mitjançant "la modificación de voz" i "reverberación".

Finalment, vaig haver de pujar la gravació en el "goear" per tal de poder copiar el codi en l'HTML i penjar-ho en el blogger per poder-ho reproduir.
La gravació que s'escolta, a part de la cançó, sóc jo recitant un fragment del conte de la Blancaneu. Aquest fragment és el següent:

"En un país molt llunyà hi vivia una bonica princesa anomenada Blancaneu, que tenia una madrastra, la Reina, molt vanitosa.

La madrastra preguntava al seu mirall màgic
- Mirallet, mirallet, digues, qui és la més bonica de totes les dones?
I el mirall contestava :
- Tu ets, oh Reina, la més bella de totes les dones."

A continuació us adjunto algunes webs d'interès, pel que fa a aquest tema.

http://www.goear.com/ --> és la web que, entre altres coses, que et done "les eines" penjar l'audio al blog.
http://audacity.softonic.com/ --> en aquesta web et podràs descarregar el programa "audacity" per tal de fer gravacions d'audio.
http://nero.softonic.com/ --> en aquesta web també podràs descarregarte el nero, un altre programa d'audio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada