dilluns, 28 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi: tancament del blog!

En acabar, el dia 22 de Desembre, el període de classes, ha arribat el moment per fer el tancament del blog amb una síntesi. Per finalitzar el blog, faré una valoració de la meva pròpia experiència en relació amb la creació i el manteniment del meu bloc de treball, pel que fa a l’assignatura de GTIC.


La creació del blog m’ha sigut útil per afegir, cada setmana, alguns dels aprenentatges fets a l’assignatura de Gestió de la informació i de les TIC. En l’assignatura de GTIC he anat penjant exercicis que fèiem a classe, resums dels temaris, i les meves pròpies reflexions respecte cada treball.

El fet de tenir un blog, m’ha ajudat per fer un repàs setmanal de tot el que apreníem al llarg de la setmana a classe de GTIC. El manteniment continuat del blog ha suposat un gran esforç, perquè, de fet, no era l’única assignatura de la qual havíem de fer el seguiment. Però, tot i així considero que ha estat una tasca molt innovadora, divertida i, sobretot, educativa.

Al llarg del curs, com ja he dit, he anat publicant moltes entrades, però de totes elles, he escollit dues de les quals considero que m’han sortit millor.

La primera que he triat és la gravació d’àudio, perquè tot i que va ser una tasca que em va suposar grans dificultats, considero que està ben elaborada.

La segona, i última, és la de l’anàlisi d’un anunci publicitari. L’anunci que vaig escollir en un primer moment va ser el de “Mostruos-brother”, però més endavant vaig optar per fer-ho d’un altre que vaig trobar més endavant, que es diu: “Renault, coche ecológico”.

A continuació us adjunto els links per tal d’accedir als dos treballs:

- Treball de la gravació d’àudio: http://laia-anna.blogspot.com/2009/10/audio-gtic.html

- Treball de l’anàlisi d’un anunci publicitari: http://laia-anna.blogspot.com/2009/12/analisi-dun-anunci-publicitari-renault.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada